Höstdag.

Idag är det en riktigt mysig höstdag. Det är soligt men ändå lite kallt i luften, helt underbart! Sitter och planerar en resa till Stockholm för en massa shopping! Koftor, stövlar, skor, halsdukar :D Hur mysigt som helst!

Hahah, måste berätta om min dröm! Vi satt ett gäng på Svenssons, som vi brukar, men rätt som det är så blir det helt folktomt. Så ser vi att alla rusar till stadshuset, där är det tydligen en "överraskiningskonsert" med Muse, bandet alltså! Hahhah och jag lyssnar inte ens på dom :P Det slutar med att jag och sofie skoog yrar bort oss inne på stads och hammnar i någon sorts magisk fantasivärld :S mycket skumt! hahah:D

Nu ska jag städa, eller träna, eller laga mat. Kommer sluta med att jag inte orkar något av det. Kul!



Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?