THE REST IS STILL UNWRITTEN

Det är konstigt det där hur man kan må. Ena sekunden jättebra, sen bara botten. Men vet ni vad. Botten är till för att man ska ta sig upp till toppen. Så åt helvete med allt jävla skitsnack, backstabbing och lögner. Du är en idiot om du inte förstår att jag är bäst, jag förtjänar att vara den lyckligaste människan på jorden. Okej, fine, det finns människor som gör allt för att förstöra dig och din lycka och framgång, men SCREW THEM! Dom är bara människor med för lite ork, självförtroende och kärlek för att lyckas här i livet. Ska man komma någonstans så måste man sätta sig själv först. Det gör jag nu. Hejdå till alla jobbiga, trasiga och tragiska människor i mitt liv, jag har inte tid med er!

Sådärja! Imorgon ska jag starta dagen med det jobbigaste gympasset någonsin, sen åker jag bort. Nu ska jag lägga mig i den skönaste sängen ;) Hejdå!


jessika

BRA HJÄRTAT!!!!!!!!!!

2010-08-27 13:14:05
URL: http://jsma.devote.se
han där

Galet bra skrivet!! Du är bäst!

2010-08-28 00:50:27

Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?