Juldagen.

Åh vilken dag! Vaknade imorse och var jättepigg, klev upp, åt frukost och orkade till och med fixa håret och sminka mig ordentligt. Åkte på jobbet och hann kanske jobba i två timmar, sen blev jagh tvär trött :( Hatar att jobba när det känns som att ögonen ska falla ihop vilken sekund som helst :(.

Handlade två stora kassar med mat och självklart åkte jag på världens avstämmning :( JOBBIGT!! Så nu sitter jag i soffan och är helt förstörd... Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll, jag ska inte ut eftersom jag börjar tio imorgon bitti :) Åker nog till mamma snart och äter ännu mera mat, som om det inte var nog.

Jag är supernöjd med mina julklappar iaf! Jag fick en massa bra saker, såsom, En ny dator, dammsugare, nya handukar och en massa köks saker och pengar till thai :D Just ja, vi åker om TRE veckor, fatta!! Ska bli så sjuukt skönt att komma bort ett tag, men samtidigt märkligt att vara borta en hel månad :O Tror det kommer bli grymt iaf :D

Nu ska jag rycka upp mig och städa ihop lite här, ser ut som ett bombnedslag som vanligt :P Hoppas ni får en sjukt rolig juldagskväll :D
// L.Löfstrand



Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?