Motivationen.

Självklart så var ju ZUMBA-passet fullt så jag fick inte någon chans att pröva, vilket var synd. Men istället drog jag med mig underbara J ut på en promenad, härligt!

Och det är ju härligt, när man väl kommit ut på den där promenaden, eller ner på gymmet eller upp på spinningcykeln. Men det var ju det där med att komma iväg, få fingrarna ur och köra! Jag har aldrig haft problem med det förut då jag körde 3-4 pass om dagen och morgonpromenader på det...Fast då var man ju liiite mer vältränad och liiite smalare :P Jag tror att allt handlar om att bestämma sig och att få rutin i sin träning. Jag vet ju att de bästa dagarna är när jag får ha en egen stund på morgonen under min morgonpromenad och ladda inför dagen som kommer. Men ändå väljer jag att ligga kvar i sängen :S Mycket märkligt! Men nu är det ändring på det, nu jävlar kör vi :D


För något år sedan. Dom jeansen som jag har på den bilden är min motivation :P haha!


Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?