Tisdag.

Morgonpromenad ute i det soliga vädret avklarad! Skönt var det, men det är fan skönare att ligga kvar i sängen :P Men men, ska man bli fit så måste man få sitt feta arsle ur sängen! Har precis avnjutit en underbar frukost och snart blir det spinning nere på Ego, peppa!! Tänkte ju att denna vecka skulle gå i hälsans och träningens tecken:

Mån: Långpromenad med J.
Tis: Morgonpromenad 60 min. Spinning 45 min.
Ons: Morgonpromenad 60 min. Body pump 45 min.
Tors: Morgonpromenad 60 min. Streetdance 55 min ( faaan vad jag längtar!!!!)
Fre: Morgonpromenad 60 min. Spinning eller Bodypump 45 min.

Jag ska göra det!


STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA TVILLINGAR SOM FYLLER 20 IDAG!

lotten

åååh haha vilka bilder! tack för dom myggan. Syns vi på stadshuset på fredag hoppas jag! Puss&kram

2010-09-14 18:08:53
URL: http://nbtcrew.devote.se

Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?