Om jag lyssnar när du pratar.

Har kommit överens med mig själv att det är bättre att ha ordning på saker och ting. Inte röra ihop allt till en enda stor röra. Det enda som hjälper är listor, punkter, disciplin och rutiner. Jag vet det nu.

Idag var det lite jobbigt att jobba. Ibland undrar man vad människor gör och tänker på. Det finns så mycket underligt folk i världen, I tell you. Tur att vi är så jävla bäst då! :D

Nu ska jag sova, i min underbart nystädade lägenhet. Måste ju vara så att man sover bättre på vissa ställen, för jag vet inte om jag någonsin kommer sova bättre än vad jag gör när jag sover här. Eller jo..det vet jag ;)

God natt, imorgon är det låååång promenad som gäller runt runt sjön och upp och ner för backen, sen runt runt igen!

Om jag är säker på mig själv
Men aldrig är för självgod
Om jag är en alfaman i sängen
Men aldrig bråkar
Vill du..??.. vilken jävla fråga.




Kommentera här


Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Comment:

Spara uppgifter?